installer news...

Marcin Król krol w wsb-nlu.edu.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 08:45:02 CEST

Hello.

Dzis po poludniu (jak wroce do domu) na ftp powinny sie pojawic
bootkietki do testowania. Jezeli kogos to interesuje to pod linkiem
http://www.wsb-nlu.edu.pl/~krol/pld/installer/ wrzucilem aktualne rpm'y
ktore sa uzywane do tworzenia instalatora (nowszy mdadm, nowszy parted,
nowszy i przepaczkowany z odpowiednia konfiguracja busybox).

Oprocz tego mysle nad zamiana nazwami instalacji base <-> basic. Powod?
Zerknijmy na opisy obu: dla base w opisie stoi "Just very basic
packages.", natomiast w opisie basic stoi "Base PLD Linux
installation.". Nie wiem jak innym, ale mi sie zawsze kojarzylo basic z
minimalna wersja instalacji, a base z domyslna, podstawowa. Sporo razy
"kilknalem" na odwrot :-) Jakies przeciw zeby zmienic?

I na koniec sprawa wsparcia sata. Otoz po wepchnieciu modulow od sata do
paczki scsi-low-pkg.tgz bootdiskowi iso niestety brakuje miejsca.
Przeszlo mi wiec przez mysl spaczkowanie tych modulow osobno i zrobienie
  osobnej bootkietki dla sata, z drugiej strony z iso tez by sie
przydalo moc instalowac na dyskach sata. Any ideas co z tym zrobic? Albo
z ktorych modulow scsi mozna by zrezygnowac na rzecz sata (zeby sie
miescilo)?

M.