installer news...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 15 Wrz 2004, 09:04:03 CEST

On Wed, 15 Sep 2004, [ISO-8859-2] Marcin Król wrote:
> Dzis po poludniu (jak wroce do domu) na ftp powinny sie pojawic
> bootkietki do testowania. Jezeli kogos to interesuje to pod linkiem
> http://www.wsb-nlu.edu.pl/~krol/pld/installer/ wrzucilem aktualne rpm'y
> ktore sa uzywane do tworzenia instalatora (nowszy mdadm, nowszy parted,
> nowszy i przepaczkowany z odpowiednia konfiguracja busybox).

extra.

Możnaby to wrzucić na oficjalnego ftp-a? Tak jak kiedyś było z paczkami
produkowanymi przez malekitha...

> Oprocz tego mysle nad zamiana nazwami instalacji base <-> basic. Powod?
> Zerknijmy na opisy obu: dla base w opisie stoi "Just very basic
> packages.", natomiast w opisie basic stoi "Base PLD Linux
> installation.". Nie wiem jak innym, ale mi sie zawsze kojarzylo basic z
> minimalna wersja instalacji, a base z domyslna, podstawowa. Sporo razy
> "kilknalem" na odwrot :-) Jakies przeciw zeby zmienic?

Ja nie widzę przeciwskazań, poza przyzwyczajeniem ludzi...

> I na koniec sprawa wsparcia sata. Otoz po wepchnieciu modulow od sata do
> paczki scsi-low-pkg.tgz bootdiskowi iso niestety brakuje miejsca.
> Przeszlo mi wiec przez mysl spaczkowanie tych modulow osobno i zrobienie
> osobnej bootkietki dla sata, z drugiej strony z iso tez by sie przydalo
> moc instalowac na dyskach sata. Any ideas co z tym zrobic? Albo z
> ktorych modulow scsi mozna by zrezygnowac na rzecz sata (zeby sie
> miescilo)?

Zawsze mnie zastanawiały problemy z miejscem na instalator iso... Przecież
nic nie stoi na przeszkodzie, żeby obraz bootkietki na iso był znacznie
większy i wszystko się zmieściło, ba, nawet znacznie więcej niż na
wszystkich dystkietkach razem wziętych...

sata musi być, bo to jest coraz popularniejsze i znacznie lepiej zrobić
osobny pkg. Z kolei wywalanie scsi... średni pomysł, ich powinno przybywać
raczej.

No chyba, że nie rozumiem problemu...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost