installer news...

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Śro, 15 Wrz 2004, 09:36:53 CEST

Marcin Król (krol w wsb-nlu.edu.pl) wrote:

> Nie da sie. Jak jest wiekszy obraz to sie wywala przy bootowaniu juz.
> Myslalem o squashfs czy co tam jest uzywane w produktach typu live, ale
> tego raczej nie zrobie z prostej przyczyny, jeszcze nie wiem jak :) moze
> kiedys w dalszej przyszlosci.

squashfs Ci w tym przypadku w niczym niepomoże. Zeletą squasha jest to
że initrd w pamięci jest cały czas skompresowane i zajmuje mniej RAM.
Chyba żebyś zmienił wersję CD instalatora na model jaki taki ma np.
rescue cd - podmontowywany fs by loop z CD. Wtedy można zaoszczędzić
na pamięci.

Właśnie - jakie są aktualne wymagania pamięciowe instalatora ?

Który jest kernel w instalatorze ?

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]