installer news...

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Śro, 15 Wrz 2004, 10:02:48 CEST

On Wed, Sep 15, 2004 at 08:45:02AM +0200, Marcin Król wrote:
> Oprocz tego mysle nad zamiana nazwami instalacji base <-> basic. Powod?
> Zerknijmy na opisy obu: dla base w opisie stoi "Just very basic
> packages.", natomiast w opisie basic stoi "Base PLD Linux
> installation.". Nie wiem jak innym, ale mi sie zawsze kojarzylo basic z
> minimalna wersja instalacji, a base z domyslna, podstawowa. Sporo razy
> "kilknalem" na odwrot :-) Jakies przeciw zeby zmienic?

IMHO tę mniejszą na minimal a drugą na base albo basic, wszystko jedno.
Przynajmniej będzie jasne.

> I na koniec sprawa wsparcia sata. Otoz po wepchnieciu modulow od sata do
> paczki scsi-low-pkg.tgz bootdiskowi iso niestety brakuje miejsca.
> Przeszlo mi wiec przez mysl spaczkowanie tych modulow osobno i zrobienie
>  osobnej bootkietki dla sata, z drugiej strony z iso tez by sie
> przydalo moc instalowac na dyskach sata. Any ideas co z tym zrobic? Albo
> z ktorych modulow scsi mozna by zrezygnowac na rzecz sata (zeby sie
> miescilo)?

scsi-low-pkg.tgz jest na bootdisk_iso.img po to, żeby można było
instalować *z* cdromu podpiętego po SCSI. Więc sata (które imho powinny
być w osobnej paczce), byłoby po to samo -- żeby instalować *z* cdromu
podpiętego po SATA. Do instalacji na SATA/SCSI nie jest to potrzebne,
instalator sobie sam dociągnie z płytki.

Więc teraz, czy są cdromy na SATA? Jeśli tak, to ja bym raczej daj sobie
spokój z cdromami na SCSI, bo one są chyba na wymarciu.

Oczywiście nie powoduje to niemożliwości instalacji, trzeba mieć tylko
dodatkową dyskiektę.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith :: GCS !tv h e>+++ b++
: ::: Logic is a nice contrast to the Real World. :: UL++++$ C++ E--- a?