installer news...

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Śro, 15 Wrz 2004, 11:07:09 CEST

Marcin Król (krol w wsb-nlu.edu.pl) wrote:

> W sumie tez prawda :-)

> Nic mi o CDkach SATA nie wiadomo.

jest już kilka modeli na rynku w PL chyba jeszcze nie do kupienia, ale
będzie się pojawiać coraz więcej

> W sumie jestem za, poza malym wyjatkiem. Wiekszosc firmowych serwerow ma
> CDki SCSI.

ja mam kilkanascie różnych "firmowych serwerow" i wszystkie mają cdrom
na ide

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]