svn bootdisk howto ?

Krzysztof Taraszka dzimi w pld-linux.org
Sob, 5 Lut 2005, 22:12:05 CET

Dnia sobota, 5 lutego 2005 22:00, Marcin Król napisał:

> Uhm, ktos tak, ale nicka nie pomne. Od razu natomiast moge powiedziec ze
> braknie miejsca na bootkietkach, chyba ze uda Ci sie obciac 2.6 do
> wielkosci do jakiej ja obcialem 2.4 :)

w takim razie na ktorym z branchy w sktrukturze katalogow pracowac i...
oftopic, czy dzimi w cvs.pld-linux == dzimi w svn czy tam jakas inna magie
konfiguracyjną trzeba odczarować by rw otrzymać ?

do sprawy jądra. problem z modulami czy wielkością vmlinuz ?

--
Krzysztof Taraszka                     e-mail: dzimi w pld-linux.org
PLD developer                            http://www.pld-linux.org/