UDMA (2.4.18)

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 19 Kwi 2002, 15:59:30 CEST

On Fri, 19 Apr 2002, Jarosław Kamper wrote:
[...]
> Nie uśmiecha mi się używanie 2.5.x w PLD no chyba, że byłoby
> spakietowane ;) Więc czy mógłbym prosić o dołączenie tego patcha do
> 2.4.18 ? Proszę o w miare pilną odpowiedź.

Znalazlem zmiany w 2.4.19-pre7, nie wiem jednak czy to jest to o co chodzilo
w poniedzialek nowy kernel powinien sie znalesc w /test ..

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}