No to mam problem

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 11 Sie 2002, 11:27:28 CEST

On Fri, 9 Aug 2002, Michal Margula wrote:

> Pamiętacie moje narzekania w sprawie 2.2.20-18 z problemami z moim STL2?
> Teraz znowu mnie to dopadło na 2.2.20-3, czyli nic nie zmieniałem.
> Chodzi o:
>
> Aug  8 10:09:51 gandalf kernel: stuck on TLB IPI wait (CPU#3)
>
> Co teraz?

Dokladnie o to mi chodzilo!
Thx Michał!
Jak by coś moje rozwojowe ma trochę fixów i updatów dla PIII/PIV i takich
tam bajerów. Jak by coś, mozesz zassać i sprawdzić ? Ale ostrzegam, tam
jest LFS z BUGiem na reiserfs (po przekroczeniu rozmiaru inode ucina
pliki).
Jak by coś ftp.kernel.pl/pub/People/dzimi/kernel-2.2.21/DEVEL/

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)