LFS

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Nie, 17 Lut 2002, 20:36:50 CET

On Sun, 17 Feb 2002, Michał Margula wrote:

> Date: Sun, 17 Feb 2002 19:52:32 +0100
> From: Michał Margula <alchemyx w uznam.net.pl>
> To: pld-kernel w pld.org.pl
> Subject: LFS
>
> Mam małe życzenie co do kernela - możeby tak dorzucić Large File Support
> do naszego kernela? Aktualnie mam pliki z backupem ktore musze szatkować
> na kawałki żeby wlazło  na dysk ;]

Z tego co wiem patch jest gotowy do nalozenia na nasze 2.2.20,
tylko trzeba do niego dostosowac inne pakiety (najwazniejsze to:
glibc, fileutils, textutils, bazy danych) tzn przekompilowac je
w srodowisku kernela z wsparciem dla LFS.

Nie wiem jak sprawa wyglada w 2.4, ale jesli nasze 2.4 ma LFS
powinnismy tego jednak dokonac.

M.

-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-