[2.2] raid5 (soft) + reiserfs = :((((((

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 21 Lut 2002, 20:53:38 CET

On Wed, 20 Feb 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> No wlasnie... pamietacie IBMka ktorego stawialem?
>
> Niestety, jesli raid5 przebudowuje macierz na ktorej
> lezy reiserfs i w tym czasie ktos cos zapisuje na tym
> dysku to reiserfsowi zdarza sie oopsowac i ZNIKAJA pliki!!!!
>
> Dzis musialem szybko kuć system na ext2, bo to sie okazalo
> w trakcie testów nowego serwera już u klienta...
>
> Prośba do dzimiego: ext3 lub poprawka na reisera...

ext3 jest bardzo unstable, chociaz latka debiana jest wmiare uzywalna ...
a co do reisera to nie wiem na czym opsoje ..., zreszta raid+reiserfs to
hmm, ktos zglaszal nawet na lklu ze to ma problemy, jakos olano to i tak
zostalo ...
poza tym reiserfs dla 2.2 nie jest juz rozwijany raczej.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)