kernel, kernel-vanilla, kernel-servers, itp, itd.

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 23 Lut 2002, 19:10:03 CET

Kernel w kilku smakach:

kernel - obecny ktory mamy, zawiera to co ma zawierac

kernel-vanilla - oryginal, z ftp.kernel.org

kernel-servers - specjalna versja kernela, przystosowana do naprawde
ciezkich maszyn, obsluga sieci, drivery do SCSI, napedow IDE, bez zbednych
sterownikow video, usb (?) czy sound, obsluga pamieci do 2Gb.

kernel-test - testowy kernel, zawiera kilka testowych bajerow, trzymany w
osobnym branchu, czesto jest tak, ze mam taki kernel u siebie, i musze np
zasoby na ep09 przeniesc w celu budowy ... a tak to repo by mi w tym
pomagalo

kernel-ext3 (2.2) - obecnie zamierzam (nie w PLD-1.0) zrobic obsluge ext3,
przydalo by mi sie testowe jajko kernel-ext3, moge w branchu spece
potrzymac ? ew na ftp.pld.org.pl/people/dzimi/ wyladują te jajeczka

Pierwsze trzy:
kernel-2.X.X
kernel-vanilla-2.X.X
kernel-servers-2.X.X
mozna w HEAD trzymac, bez problemow, będą stable

kernel-test i ext3 chcial bym w /test trzymac ew tylko w repo w celu
korekt.
Jakieś sprzeciwy ? komentarze ?

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)