kernel, kernel-vanilla, kernel-servers, itp, itd.

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 23 Lut 2002, 20:37:39 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Blues wrote:

> ej, moment - vlan'a mi z normalnego kernela nie wyrzucać - ja muszę się
> dostac do swoich maszyna z mojego komputera...

Spoko, narazie nikt nic nie wyzoca, narazie są czyste teoretyczne
gdybania.

> Poza tym, jezeli przyjrzysz sie ktorejs z paczek z patchem na vlany to
> jest tam latka, ktora robi z tego modul (bylem caly czas przekonany, ze
> tak jest i u nas, ale widze, ze nie... w 2.4 jest tak na pewno)

Tak, ale dla 2.4, dla 2.2 nic juz nie bedzie rozwijane :/

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)