kernel, kernel-vanilla, kernel-servers, itp, itd.

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Sob, 23 Lut 2002, 22:12:55 CET

On Sat, 23 Feb 2002, Blues wrote:

> Date: Sat, 23 Feb 2002 19:44:22 +0100 (CET)
> From: Blues <blues w ds6.pg.gda.pl>
> To: PLD kernel <pld-kernel w pld.org.pl>
> Subject: Re: kernel, kernel-vanilla, kernel-servers, itp, itd.

> pamieć 2G... czy to nie powinno w podstawowym sie pojawic? AFAIK to tutaj
> jest tylko przebudowania glibc i kilku jeszcze narzedzi.
Nawet glibc chyba nie (przeciez dziala z 2.4 na 4GB), tyle ze istnieja
programy, ktore z 2GB nie chodza (w pamieci kolacze mi sie vmware).
Tak wiec wlasnie dlatego proponowalem dzimiemu wersje 1GB i 2GB
tak jest UP i SMP (a przeciez na jadrze SMP 1 procesor tez dziala...)

M.

-| == PLUG - Sad Kolezenski  -         http://www.linux.org.pl/ == |-