symbios i kernel 2.2.20

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 28 Lut 2002, 12:38:25 CET

On Wed, 27 Feb 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
> Mozesz na 2.2.19-26 sprawdzic wartosc parametru "tagged command queue" ?
> Cos mi sie kolacze, ze wtedy wynosil 8.
> Tak samo w BIOSie kontrolera zobacz czy jest cos o tej opcji.

Fakt - nie mialem czasu sie z tym bawic.

na 2.2.19-26 mam:

# cat /proc/scsi/sym53c8xx/0
General information:
  Chip sym53c1010-33, device id 0x20, revision id 0x1
  On PCI bus 0, device 9, function 1, IRQ 10
  Synchronous period factor 9, max commands per lun 8

Czyli faktycznie potrzebna jest zmiana w domyślnym configu.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...