usagi/apm na intelach

undefine w aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Sob, 6 Lip 2002, 01:36:48 CEST

na wstępie chciałbym się przywitać :)
a dalej.. dwie sprawy:
1.
oglądaliście może patche na jajko z usagi? przejrzałem sobie to
pobierznie i jest tam nieco rzeczy których u nas nie ma dotyczących v6.

2. mam problem z płytami intela. kawałek z lspci:
00:00.0 Host bridge: Intel Corp. 82845 845 (Brookdale) Chipset Host Bridge (rev 03)
00:01.0 PCI bridge: Intel Corp. 82845 845 (Brookdale) Chipset AGP Bridge (rev 03)
00:1e.0 PCI bridge: Intel Corp. 82801BA/CA PCI Bridge (rev 12)
00:1f.0 ISA bridge: Intel Corp. 82801BA ISA Bridge (LPC) (rev 12)

a problem polega na tym że się komputerki pod linuksem nie wyłączają.
jest jakiś problem z apm-em chyba. pod windows2000 wszystko działa bez
problemu, więc komputerki są fizycznie sprawne. natomiast pod linuksem
nie. jak załaduję apm(na 2.4) i dam halt -p komputer się resetuje.
testowałem to zarówno na jądrach z 2.2 jak i z 2.4, zarówno pld-owe jak
i kompilowane samodzielnie z różnymi opcjami(włączone apm/włączone
acpi...). Za każdym razem efekt jest ten sam. Na stronach intela pisze
coś o jakiś problemach oraz o tym że należy załadować jakąś łatkę na
2.5. Niestety samej łatki nie znalazłem.
słyszał może ktoś o czymś takim? ew czego mogę jeszcze spróbowac aby
komputery się same wyłączały? dzięki

Andrzej