RAPORT 2.4.18

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 23 Lip 2002, 12:37:51 CEST

Witam,

Jest w tej chwili gotowy [narazie na i686] kernel 2.4.18-5.912
Co o nim wiem:

- IDE
	wymieniony calkowicie podsystemem IDE [2.4.19-rc1-ac7]
Nie wiem, jak dziala. W pracy nie posiadam IDE.
Osoby chcace testowac uprasza sie o ostroznosc.

- CryptoFS
	Po dociekaniach z Dzimim i RMFem doszlismy do wniosku
ze problemem nie jest kernel a util-linux.
ten sam blad pojawia sie zarowno przy 2.4.x jak i 2.2.x

- smbfs
	_podobno_ sa jakies problemy.
Jesli tak to prosze o blizsze informacje. JA nic takiego nie
zaobserwowalem.

- O(1) Scheduler
	Zamierzam wlaczyc go na stale.
Pracuje u mnie juz dosc dlugo i nie zauwazylem zadnych klopotow.
Jakies sprzeciwy ?

- pcmcia-cs
	ponoc sa z nia problemy, tez prosze sie temu przyjzec.

To na razie tyle.
Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}