nowy kernel 2.2.21-1

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pią, 26 Lip 2002, 17:05:46 CEST

On 25 Jul 2002, Tomasz Witek wrote:

> Wiem, ze nie ma dzimiego, ale jak wroci to przeczyta.

Tak, przeczytam :))

> Takie cos mi sie zrobilo zaraz po instalacji kernela. Tam na dole, mam
> tego cale 200 kilo w kernellogu i stale choc w dziwnych odtepach
> czasowych przybywa. Zauwazylem ze czesto moge to wywolac przy pomocy
> top'a. Dodatkowo po kilku godzinach pracy rozjechal mi sie
> filesystem (IDE). Wracam do 2.2.20-18. To jest dobry kernel.

No tak, 2.2.20-18 jest dobre i jeszcze powinno chyba troche polezec na
ftpie.

> ls na pokazywalo błędy Wyjścia/Wejścia.
> Po reboocie wszystko bylo ok, tylko nie odmatowal partycji.

e?

> [...]
> free (objp=c62b9800, name=size-2048)
> Jul 25 18:10:12 riva kernel: kmem_free: Either bad obj addr or double

Stawiam na:

1) swap
 - dlaczego ? nie wiem, jakos nasunelo mi sie na mysl, zobacz free, zrob
   swapoff /dev/hdaX (czy sdaX) a potem mkswap /dev/hdaX i swapon
   /dev/hdaX
   ooo, i ten no ... mam nadzieje ze ten no util-linux etc, przebudowales
   sobie z nowym jądrem ? bo nowe IDE niestety wymaga tego (i nie tylko)

2) patch bigmem
- nie testowalem go na duzych obciazeniach, tez moge stawiac na niego.
  (przeszedl podstawowe testy u mnie (512Mb RAMU, kompilacja jądra
  trwała).

Ot dlatego 2.2.21-X jeszcze w /test a nie na ftpie z Ra :)

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)