kernel-2.4.18-5.913_pr_o1

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pią, 26 Lip 2002, 22:31:59 CEST

On Fri, 26 Jul 2002, Pepe wrote:

> Przyjrzałem się temu i widzę że zmodyfikowałeś patche schedulera i grsecurity
> w stosunku do orginalnych czy to oznacza że będziemy mieli coś na wzór
> własnego "drzewa" jak to sugerował Kloczek ?

Wlasnie sie zastanawiam.
Czy lepiej zostawiac orginalne patche i "obudowywac" je niejako naszymi
ktore beda je dostosowywac, czy modyfikowac bezposrednio orginalne ?

Mnie sie wydaje, ze mniej roboty i balaganu jest w drugim przypadku.

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}