Głupie pytanie

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 28 Lip 2002, 18:54:46 CEST

On Sun, 28 Jul 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> A ciekawe jest to, ze z tego co widac w PLD 1.1 bedzie mozna dac 2.2 i 2.4
> do wyboru - wystarczy ze 2.2 bedzie obslugiwalo LFS, a firewall-init dla
> 2.4 rozumial regulki napisane pod 2.2

Tak, i tak tez bedzie.
Firewall-init dostanie zezbe, badz kernel.spec dostanie jakies provides
<-> obsoletes ew i firewall-init taksamo, znaczy sie moze powiem tak.
Bedzie tak, ze kernel-2.4 bedzie ssal ze soba (w przypadku gdy bedzie
firewall-init) firewall-init-XXX w 2.4 i vice versa, 2.2 bedzie ssalo
firewall-init-XXX w 2.2.
To samo bedzie z iptables/ipchains.

Czy jeszcze o czyms zapomnialem ?

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)