Głupie pytanie

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 28 Lip 2002, 21:05:03 CEST

On Sun, 28 Jul 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Dzięki za odpowiedź. Mam kolejne głupie pytanie :) Co jest złego w
> kernelu 2.4.18 ,,Linusa''?

Nic.
Kernel linusowy (a reczej Marcolowy :)) jest ok, ale nie ma narazie osoby,
która by sie wziela za rozgrzebane kernel.spec z branchy LINUX_2_4,
LINUX_2_4_STABLE i LINUX_2_4_DEVEL

> No tak, tylko kiedy to założenie powstało... :(

Powstalo, więc należy się go dalej trzymać.
Potem będzie okres przejsciowy, gdzie w lini 1.x (zakladam, ze od 1.2, gdy
wszystko dobrze poznam i przetestuje) pojawi się rownowaznie z 2.2 jądro
2.4 wraz ze wszystkimi przynaleznosciami, odpowiednio od siebie
odseparowanymi zeczmi typu provides/obsoletes i vice versa

> 5 minut... dobra dobra... ;-P

Tak, 5 min, przeciez juz niewiele nam zostalo.

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)