packet writing

Pon, 29 Lip 2002, 22:14:14 CEST

Grzegorz Godlewski <ggodlewski w wi.ps.pl> writes:

> Witam
>
> Wrzucilem do cvs patcha (kernel-cdrw-packet.patch) dostosowanego do
> 2.4.18-6.
Skąd ten patch? Od Axboe?

> Umozliwia zapis pakietowy na nosnikach cdrw - dosyc
> przydatna rzecz dla stacji roboczych z nagrywarkami.
Mógłbyś rozwinąć ,,przydatna''?

> Rusza pare plikow, ktore nie wiem do czego sluza ;)
> Czy ktos kompetentny moglby to obejrzec i ewentualnie wlaczyc (chocby na
> bcondzie)?
cdrtools/cdrecord umie pakietowo palić płytki. W jajku 2.4 defaultowo
jest ioctl CDROM_SEND_PACKET od tego.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr