2.2.21

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Śro, 31 Lip 2002, 15:09:14 CEST

On Wed, 31 Jul 2002, Blues wrote:
[..]

> Ja jestem za takim podejściem. PPC jeszcze wymaga trochę roboty jak
> widać...
Ale da sie juz uzywac. Tylko instalacja nie jest trywialna,
ale nie wymaga juz ani jednego pakietu z MDK/RH/Debiana.

Tak, ale chyba z portow !ix86 jest w nim najmniej juz do zrobienia:)))
A przeciez praca nad nim zaczela sie kilka miesiecy temu.....

Wiec, jesli PPC bedzie mozna przygotowac spokojnie, jako 1.1
niech tak bedzie, co nie oznacza ze poki 1.0 nie wyjdzie odpuszcze choc
jeden pakiet w diffie :>

M.

PS. do kloczka: zainstaluj e2fsprogs-static na builderze dla quika.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-