Alternatywa standardowego CBQ

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 22 Cze 2002, 00:11:14 CEST

On Fri, 21 Jun 2002 20:24:08 +0200 (CEST)
Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> wrote:

> No znam twoj problem, hmm, a czy testowales moze tą plytę z 2.2.21-0.9 ?
> A co do wrr, nie wiem czy do stable bym zdążył ...

Nie wiem i póki co nie mogę sprawdzić. Niestety :(. Maszyna musi być teraz
non-stop online przez dłuższy czas. Jak będe miał okazję to sprawdzę...

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter