3c90x.o

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 1 Mar 2002, 18:06:52 CET

On Fri, Mar 01, 2002 at 05:07:43PM +0100, Blues wrote:

> No tak...
> Ja po prostu jestem ostatnimi dniami po prostu przemęczony.

Ten modul jest pozadnie kopniety.
Szczegolnie to sie objawia np. jak sie ma kilka takich samych kart
ja moalem 3 905 fasty i przez miesiac walczyul;em z karnami, a potem jak
uzylem Beckera to jak reka odiaol.

TiweK
--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek           Uniwersytet Gdanski
     /_ / |                             Instytut Matematyki
   //    \ \     tiwek w manta.univ.gda.pl
  (|      | )    tiwek w ksinet.univ.gda.pl
 )~\_    _/~(    tiwek w univ.gda.pl

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'