2.2.20-17.2

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Nie, 17 Mar 2002, 10:43:44 CET

On Sat, 16 Mar 2002, Witek Kręcicki wrote:

> no wlasnie.... ide niby przepisane ale nie dziala... objawy:
> 1. Konfiguracja: ide0 to HD i CD, ide1 to CD
>    Wynik: Zwis po wykryciu HDB
> 2. Konfiguracja: ide0 jw, ide1 puste
>    Wynik: jw.
> 3. Konfiguracja: ide0 to HD, ide1 puste
>    Wynik: Wykrycie hda, napisanie ze ide0 chodzi na takim a takim porcie na
> takim a takim IRQ. Zwis
> Cos trza z tym zrobic... ja narazie leze :/

Masz VIA 82c686a/b albo coś podobnego ? z ATA100 ? nie wiem czemu ale
dalej VIA82CXXX wisi z włączonym tym. Co najzabawniejsze ide-probe-mod.o
dziala, zawiesza sie na ide-disk.o, a ctrl-alt-del wypisuje Flushing Ide
devices: ide0, ide1. I rebooting, czyli tryb jądra dziala. Wynika z tego
że wisi proces uzytkownika. No nic, tymczasowo wyłączenie VIA82CXXX
pomaga.

O i jeszcze jedno, godne zauważenia:
ide-2.2.21-Ole.XXXXX.patch nie wisi na VIA82CXXX, wręcz przeciwnie. ATA100
śmiga aż miło. Ale to backport z jąder 2.4.
Problem z tym, że z Mingo-RAID się gryzie.

Co z tym fantem zrobić ?

Narazie spowrotem wyłącze VIA82CXXX, a popracuję nad Mingo-RAID, by
poprawić to do pracy z backportem ide z 2.4.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)