Re: zegar i jego rozdzielczość

Witek Kręcicki adasi w grubno.da.ru
Pon, 25 Mar 2002, 16:54:27 CET

----- Original Message -----
From: "Blues" <blues w ds6.pg.gda.pl>
> W /usr/src/linux/include/net/pkt_sched.h mamy możliwość ustawienia  co
> jest wykorzystywane jako źródło czasu przy kolejkowaniu pakietów.
>
> Możliwe są ustawienia (w kolejności dokładności):
> PSCHED_GETTIMEOFDAY
> PSCHED_JIFFIES
> PSCHED_CPU
>
> Standardowo jest:
> #define PSCHED_CLOCK_SOURCE     PSCHED_JIFFIES
>
> Dosyć dokładne i uniwersalne. Najlepszym ustawieniem jest jednak
> PSCHED_CPU. Aby to móc ustawić należy mieć procesor z RTDSC (/proc/cpuinfo
> [...]
[adasi w centaur adasi]$ cat /proc/cpuinfo
processor       : 0
vendor_id       : GenuineIntel
cpu family      : 5
model           : 4
model name      : Pentium MMX
<blablabla>
flags           : fpu vme de pse tsc msr mce cx8 mmx
bogomips        : 333.41

Czyli jest... nadal jednak nie wiem jak jest z P zwyklym (bez MMX)....
postaram sie sprawdzic...
WK