Co wy wyrabiacie z tym kernelem dzisiaj?

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Pią, 17 Maj 2002, 22:15:24 CEST

I oto dnia sądnego 17 maj 2002, Blues napisał(a):

> AFAIR to ACPI nie może być w module....
Tak, masz rację, a co gorsza jak się załaduje obsługę ACPI to APM nie
można używać.

> No chyba, że to zmienisz :)
"Yyyy.... jasne."

> SOD#1

<branie_pod_ włos>
Wolałbym z moimi sprawnymi paluszkami nie dotykać się do kernela,
dlatego proszę mądrzejszych ludzi ode mnie, żeby zrobili taką opcję
kompilacji. Blues, zrobisz to dla mnie? :P
</branie_pod_włos>

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-