Linux 2.2.21

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Wto, 21 Maj 2002, 21:12:16 CEST

On Tue, 21 May 2002, Michal Margula wrote:

> Jestem za, bo nie ma żadnych buraków typu sekjurity.

Cieszę sie bardzo

> PS. Fajnie to wygląda:

nietylko ten fix ... zobacz na te poprawki:

2.2.21rc3
o       Fix PowerMac compile                            (Krzysiek Taraszka)
							^^^^^^^^^^^^^^^^^^
2.2.21rc1
o       Fix fb.h comment error                          (Krzysiek Taraszka)
o       Zlib fix                                        (Arjan van de Ven)
o       Back out problem mce change

:)

No to by bylo na tyle chwalenia się tym Changelogiem. IMHO nie liczy sie
on, tylko funkcjonalnosc nowego jądra linuksa.

Pozdrawiam:

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)