Linux 2.2.21

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Wto, 21 Maj 2002, 21:23:09 CEST

On Tue, 21 May 2002, Mariusz Mazur wrote:

> Bym się zaczął o ciebie martwić gdyby cię nie cieszyło :)

hmm, moze to dziwne ale zrzekam się opieki nad jądrem 2.2 w PLD ... jest
ktoś chętny objąć opiekę nad jądrem ? poprostu chcę się zająć czymś
poważniejszym w PLD ...
Moim ostatnim tknięciem w kernel.spec będzie wydanie poprawnego portu na
PPC oraz sparc i alpha.

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)