Linux 2.2.21

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Wto, 21 Maj 2002, 21:31:36 CEST

On Tue, 21 May 2002 21:24:46 +0200 (CEST)
Krzysiek Taraszka <dzimi w pld.org.pl> wrote:

> aa, wlasnie, odswiez mi pamieć .. co z tym bylo nie tak ?
> Bo twoj mail mi wsiąknął i nie pamiętam co z tym bylo nie tak, jakis
> proces wysiadal czy jak ?

Po prostu maszyna zaczynała umierać, powoli, powoli aż do zwisu.

W logach było Bit stuck on CPU#0. Googlowałem i to niby problem sprzętu, ale
to nieprawda bo na innych kernelach chodzi ok ;-). Do 2.2.20-3 jest ok (np
-18 się już sypie).

Płyta Intel STL2, 2x PIII 800MHz

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter