Linux 2.2.21

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Śro, 22 Maj 2002, 11:59:41 CEST

On Tue, 21 May 2002, Krzysiek Taraszka wrote:
> hmm, moze to dziwne ale zrzekam się opieki nad jądrem 2.2 w PLD ... jest
> ktoś chętny objąć opiekę nad jądrem ? poprostu chcę się zająć czymś
> poważniejszym w PLD ...
> Moim ostatnim tknięciem w kernel.spec będzie wydanie poprawnego portu na
> PPC oraz sparc i alpha.

hmm... odwaliłeś nad tym kernelem naprawdę kawał kardzo dobrej roboty.
Aktualnie mamy chyba najlepszy na świecie kernel 2.2

A że ci się nudzić zaczyna to się naprawdę nie dziwię... może jednak
zastanowisz się nad doprowadzeniem do podobnego stanu co 2.2 także naszego
2.4? :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...