kernel.spec -r LINUX_2_4

Czw, 23 Maj 2002, 14:26:47 CEST

Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> writes:

>                                    ^^^^^^^
>                 ^^^^^^
>
> Albo jedno = drugie, albo mamy slodowy w pld.org.pl (kto się przyznaje do
> takiego aliasa?) ;)))
Nawet nie wiem czy Słodowy jeszcze żyje ale napewno w PLD się nie bawi ;-)

> Gdyby jednak wybrać krótszą droge, ile z ra napsuje mi rpm z nest?
Raczej niewiele.

> Znając życie sam rpm nie wystarczy - pewnie od razu gcc i cała reszta
> tych świństw się odstabilni?
Sam rpm też można. Problem się zacznie przy apt ale jeśli nie używasz
apt to będzie dobrze.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr