stuck on TLB IPI wait

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 6 Lis 2002, 14:42:31 CET

On Wed, 6 Nov 2002 13:48:22 +0100
Tomek Orzechowski <orzech w pld.org.pl> wrote:

> Pytanie (chyba głównie do Krzyśka):
>
> Nov  6 12:53:40 sgbd kernel: stuck on TLB IPI wait (CPU#1)
>
> Chodzi o deadlock jądra na SMP (2xPIII).
>
> Czy PLDowy kernel 2.2 jest odporny na to?
>
> 2.4 niestety na tej maszynie nie mogę mieć, więc zastanawiam się nad
> wymianą jajka na nowsze z serii 2.2.

Człowieku jak przez to zasnąć nie mogłem przez wiele tygodni... Ostatnim
jakie OK działało dla mnie to 2.2.20-3. Później też przestało działać i
wtedy puściliśmy serwer do serwisu i się okazało, że procek padł. Jak
widać u Ciebie sypie się pierwszy, u mnie padał drugi (jeśli są
numerowane #1 #3)

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)