stuck on TLB IPI wait

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Śro, 6 Lis 2002, 17:24:16 CET

On Wed, 6 Nov 2002 14:54:19 +0100
Tomek Orzechowski <orzech w pld.org.pl> wrote:

> Wow, ale mnie zastrzeliłeś! Wiesz dlaczego? Wychodzi na to, że mam oba
> procki rozwalone.
>
> Jak się dowiedziałem ten serwer pada średnio co 3 miesiące. Ostatni
> pad był miesiąc temu, procek #0. Wcześniej: #0, jeszcze wcześniej #1.
> Czyli dość losowo.

Może płyta główna?

Ja bym zrobił w tej kolejności:

1) zmienić jajko na 2.2.20-3 - jeśli nie masz, to Ci postaram się to
udostępnić w weekend (tylko się przypomnij)
2) jeżeli powyższe zawiedzie, zamienić miejscami procki
3) jeśli powyższe zawiedzie, to mogiła i chyba czeka Cię serwis...

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)