Hmmm...

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pią, 22 Lis 2002, 12:38:23 CET

> i would like to add a vserver (http://www.solucorp.qc.ca/miscprj/s_context.hc)
> package to pld, i would like to use the kernel-2.4.19-2.8 for basic .. but i
> need to remove the gr_security (wich break sched.c and signal.c tooo much) ..
> could u send me your build tree or srcrpm .. if thinks go right, i will send
> u these package, including all u need for vserver, back (without gr_security)
> and u can publish it if u like .. ;) thx a lot .. (i have to many linux
> distros here and too less hardware .. ;) ..

To się podłącze pod wątek. Też miałem problem z grsec, podczas wprowadzania
openmosixa. Rozwiazanie jest proste:
%{?_with_openmosix:%define	_without_grsec	1}
I tak wg. mnie powinien zrobić.
BTW gdzie mam wrzucić ewantualnie moje poprawki na om? Analogicznie do mosixa
(nowy spec), bcondy, czy branch?

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \