oops na 2.2.21-1 (IDE)

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 17 Paź 2002, 08:51:50 CEST

On Thu, 17 Oct 2002 undefine w aramin.one.pl wrote:
> [..]
> [..]
>
> hm..
> masochista? :>
>
> z tego co mnie uczyli to podłączanie niehotswapowych dysków ide podczas
> pracy systemu to proszenie się o kłopoty...

Kłopoty?
Tak, ale fizyczne z dyskiem. Logicznie system powinien być w stanie bez
błędów to obsłużyć. I obsługuje, bo zmieniam dyski IDE w locie
bezproblemowo od dłuższego czasu :) No, chyba, że jest to jakiś staruszek,
bo one mają problemy :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...