Kernel ładuje zły moduł?

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Sob, 26 Paź 2002, 16:07:21 CEST

--->[Quoting Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl>:]

> Będzie o  niedystrybucyjnym kernelu  2.4, ale  może będzieci
> potrafili mi pomóc. Otóż  kernel ładuje niewłasciwy moduł po
> włożeniu karty  pcmcia. 8139cp  zamiast 8139too.  Działa tam
> hotplug. Niestety  nie potrafię znaleźć na  jakiej podstawie
> wybierany  jest moduł  to  załadowania. Czy  ktoś  z was  ma
> jakieś pojęcie o tym?

No  jasne, BOFHu,  że  definicje są  obsługiwane przez  pakiet
pcmcia-cs. Przegrepuj  pliki tekstowe bodajże w  /etc/pcmcia i
popraw.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info