kernel-2.4.18-6_o1

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 9 Wrz 2002, 09:05:22 CEST

On Tue, 20 Aug 2002, Blues wrote:

[..oops]

> 13 warnings issued.  Results may not be reliable.
>
> I pewnie nie są wiarygodne, ponieważ zdarzył mi się oops przy starcie
> systemu na sterowniku SCSI - zaczął wywalać mnóstwo informacji debugowym i
> pisał non stop, że nie może zresetować szyny. Moduł to aic7xxx
>
> Jak tak dalej pójdzie to w cholerę zacznę używać vanilowych... potrzebuję
> 2.4, bo jest moduł do fb dla 3dfx-a.

A nie ma patcha gdzies do 2.2 na to 3dfxfb?
I jeszcze jedno - czy 2.4.18-6 BEZ o1 zachowuje sie lepiej?
Bo jesli tak to znaczy ze dzimi ma racje,
ze eksperymenty z podmienianiem schedulera na produkcyjnym
badz co badz kernelu sa nie na miejscu.

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-