pcicmia

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 19 Kwi 2003, 00:16:04 CEST

On Fri, Apr 18, 2003 at 09:09:58PM +0000, Michał Margula wrote:

> A co w tym wyborze złego? Gdzie dostanę  takiego notebooka za takie pieniądze?
> Ponadto moja firma pośredniczy w sprzedaży Gericomów i jak dotąd nie było ani
> jednej skargi, ani nawet reklamacji.
Znaczy to ja chcialem powiedzec... e... no... ja jestem kawal chama...
ty sobie kupiles komputer a ja ci odrazu wyjerzdzam ze to zly wybor.

No takiego jak ty masz modelu nie mialem w reku, to fakt. Ale prawie
cala firma, a niedawno jeszcze cala, korzystala z Gericomow. i w lato
byla walka o miejsce w lodowce, bo sie przegrzewlay i trzeba bylo je
schladzac, zebvy sie wogole wlaczyly...

Pozatym serwis. Uprzejmy, narabany w trzy dupy pan serwisant, czekanie 2
tygodnie na wymiane wiatraka bo szef serwisu jest na urlopie a bez niego
to nie wiadomo czy maja wiatrak na stanie,, pan ktory mowi ze byl wirus
w bios i kaze placic za wymiane plyty... Cale szczescie ze moj Pan
Dyrektor ma gadane...

Faktem jest ze za taka kase trudno o laptopa o takich parametrach. Ten,
ktorego ty kupiels jest w dodatku ladny (ja jestem wzrokowiec ;-P) i mam
nadzieje ze bedziesz z niego zadowolony :)

PS. Jak sie twoja firma nazywa? Bo jak nie bylo zadnyh reklamacji...
niesamowite...

PS/2. Zagadka dnia: ile mam promili? Na zwyciezce czeka voucher na jedna
noc na kolskiej.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--