Kernel at PPC (B50)

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pią, 25 Kwi 2003, 22:37:17 CEST

On Fri, 25 Apr 2003, Krzysiek Taraszka wrote:

> Zresztą zaprzęgnąłem obecnie na pewną chwilę b50 do roboty jako router dla
> mojego DSL i moj 2.2 oraz moje 2.4 (robi sie nawet ciekawe .. :)) tylko ze to
> namiastka narazie ) nie sprawiają problemow.

Dzimi, Ty masz B50. I miec bedziesz. To do roboty ;)
Jak Cie nie bylo dlugo to juz sie zastanawialem czy maszyna
Ci sie nie kurzy i nie powinna pojsc w strone cieciwy ;P

A wiec dzimi - do dziela. Kernel dla B50 WANTED :)))
Najlepiej cos na bazie 2.4.20, bo sie do xfsa na PPC przyzwyczailem.
Ale zeby ip6tables, netfilter i HTB dzialaly jak nalezy.
A niedlugo nastepne wyzwanie - PPPoE over 802.1q - oczywiscie na PPC.
Czyli po naszemu: Neostrada+ wpieta do switcha z VLAM'ami,
a nastepnie ruch idacy po tagowanym porcie do B50.

M.

PS. Do dzimiego: zadzwon do mnie jutro.
-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-