znowu 2.4

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 29 Kwi 2003, 11:12:15 CEST

On 29 Apr 2003, Tomasz Witek wrote:

[...]
> Jak pojawilo sie Twoje 2.4.18 to w katalogu z nim bylo wszystko łącznie
> z modulami do nvidii, potem bylo 2.4.19 tez ze sporym zapasem dodatkow,
> mowie tu o kernel-net* kernel-video-* czy jak im tam. Teraz jak budowane
> są 2.4.20 to w katalogach jest bieda. Nie ma nic oprocz kernela, nie
> mowiac juz ze nie ma indeksów poldkowych.
>
> Wezmy na tapete najnowszy kernel:
> ftp> pwd
> 257 "/pub/People/cieciwa/Ra-2.4.20-6.i686_gcc2" is current directory.
[...]
> czyli chocby iptables musze sobie dokompilowac nie mowiac juz o
> dodatkowych modulach :(

Z 2.4.20-6 sa po9noc jakies problemy ...
Ponoc jakies problemy z pamiecia [ja ich nie zaobserwowalem]
moze dlatego, ze mam za slaba maszynke ...
z jednej strony Cel300+128MB RAM+IDE z drugiej Dual PPro+128MB RAM+SCSI

i to co odkryl Skibi, ze nie mozna przeladowac ip_conntrack inaczej niz za
pomoca reboot'a.

Pozdrawiam.
					Sas.

P.S.
A pozatym po co sie meczyc skoro i tak moje 2.4 jest psu na bude ......
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}