zwisy 2.4.20-10

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 4 Gru 2003, 23:09:09 CET

Za pierwszym razem myślałem, że to przeciążenie maszyny (duż się robiło),
jednak za drugim poza odpalonym kmailem, kde, kadu i xmms jedynie
ssh'owałem i inną maszynę katowałem. Zwis bezśladowy, mycha nie
reagowała, klawiatura nie lampkowa, czarodziejskie klawisze również nie
dawały znaków życia. System "czysto" zdychał (mp3 grało w kółko
zbuforowany kawałek półsekundowy). Albo to wina przejścia na -10, albo
zbieg okoliczności. Ktoś coś podobnego zaobserwował? ( / to reiserfs)
--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/