patche iptables z patch-o-matic/userspace

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Czw, 11 Gru 2003, 09:22:28 CET

On Wed, Dec 10, 2003 at 11:32:45PM +0100, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> W związku z tym wskazane by było wywalenie tychże ze wszystkich drzewek
> kernelowych (head, LINUX_2_4, na 2_6 chyba jeszcze ich nie ma) i nie
> wrzucanie ich w przyszłości.
>
> Uwagi?

Ile funkcjonalności iptables z której teraz korzystam i bez której nie
wyobrażam sobie konfiguracji moich routerów zniknie po tych zmianach?

Jestem jak najbardziej za tym, aby takich rzeczy nie wrzucać, ale
z usuwaniem już wrzuconych wolałbym ostrożność. Niestety błędy
popełnione w przeszłości muszą się czasem ciągnąć....

Jest ktoś w stanie podać listę funkcji które by zniknęły?

Pozdrowienia,
	Jacek