patche iptables z patch-o-matic/userspace

Tomek Orzechowski orzech w pld-linux.org
Czw, 11 Gru 2003, 12:05:29 CET

----- Forwarded message from Radoslaw Kojdecki <radek w media-com.com.pl> -----

Date: Thu, 11 Dec 2003 11:12:51 +0100 (CET)
From: Radoslaw Kojdecki <radek w media-com.com.pl>
To: Tomasz Orzechowski <tomek w lj.pl>
Subject: Re: patche iptables z patch-o-matic/userspace

On Thu, 11 Dec 2003, Tomasz Orzechowski wrote:

> Jesteś pewien? To robactwo już używa IPv6?

Eee ... nie zauwazylem ze to ip_6_tables ;))

zmylilo mnie to ze ostatnio przeze mnie kompilowany 2.4.22 z CVS'u nie
mial raw dla IPv4

pozdro

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/                    info w media-com.com.pl

----- End forwarded message -----