Logi z usb-storage, można by to wreszcie wyłączyć?

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 16 Gru 2003, 14:53:25 CET

Wkurzało mnie to już w kernelu 2.4.20-cośtam. Ale uznałem, że komuś się
coś omsknęło, bo przecież normalnie nikt by nie włączał logowanin
_każdego_ pakietu przesyłanego przez usb-storage. Teraz mam
  kernel-smp-2.6.0-0.test11.cset20031208_0707.1
kumpel dał mi dysk w kieszeni USB do sprawdzenia, a tu znowu mi śmieci
po logach. W takich warunkach nawet hdparm -t nie ma sensu, bo więcej
zasobów zżera logowanie działaności usb-storage (kilka(naście?) linijek
logów na każdy przesłany pakiet) niż faktyczny transfer z dysku.

Więc proszę o wyłączenie CONFIG_USB_STORAGE_DEBUG na wszystkich
branchach kernela które są w użyciu (chyba że któryś służy jedynie do
debugowania usb-storage).

Pozdrowienia,
	Jacek