2.6.0 - wywaliło się przy budowaniu.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 20 Gru 2003, 11:37:27 CET

On Sat, Dec 20, 2003 at 09:01:33AM +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Tia.
> nie wspomnę ile razy było proszone , żeby ustawić.

> nasz z HEAD.

E? HEAD? Korzystam z innego CVS-u? ;>

> Dlaczego? Nie wystarczy inny wkompilowany? suxx...
> Niemniej to i tak błąd kconfig

Błąd w patchu... zresztą bez sensu do tego vesafb się odwołuje. Jedyne
miejsce, gdzie używa tej struktury (zamienionej ze static na globalną)
to:

+       if (!vc_cons[unit].d || info->fbops != &vesafb_ops) {
+           splash_free(vc, info);
+           printk(" found, but framebuffer can't handle it!\n");
+           return -1;
+       }

Czyli z innym niż vesafb działać nie będzie?
Co za bzdura.