kernel 2.4.20-2 juz jest.

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Wto, 21 Sty 2003, 08:55:13 CET

Dnia Monday 20 of January 2003 16:13, Krzysiek Taraszka napisał:

> IMHO mozna by juz na HEAD stabilne 2.4 przezucac (z pelnym release).

IMHO nie jest to najszczęśliwszy pomysł. Jestem za branchami w stylu
$VERSION ewentualnie $VERSION-$RELEASE ponieważ to umożliwia ludziom
budowanie działających im kerneli (2.4.18, 2.4.19 czy 2.4.20) - nie
wszystkim wszystko działa w 2.4.20 czy nawet 2.4.19. Teraz zbudowanie
kernel.spec dla 2.4.18 jest afair niemożliwe i dla 2.4.19 pewnie też. Co
z tego, że używamy CVS skoro nie wykorzystujemy jego możliwości (albo ja
czegoś nie rozumiem) ? A tak, ./builder -r $VERSION-$RELEASE kernel.spec
i mam to co chcę.

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/