2.4.20-7smp xfs aic7xxx

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Pon, 9 Cze 2003, 16:00:12 CEST

On Mon, 9 Jun 2003, Michal Abramowicz wrote:

> ze sie podepne pod ten wątek
>
> mam maszyne z 2 procami p3-1gb, płyta oparta
> o VIA, a w niej aic7xxx, i co ? i to samo.
> startuje i dupa. wisi.
> musiałem wrócic do 2.4.20-5.

2.4.20-6 ma dobrze dzialajcy AIC7XXX [6.2.8]

> czyli teraz w odpowiedziach na twój mail, widziałem
> jak cieciwa napisał ze moduł aic7xxx jest walniety.
> i wszystko jasne.
>
> Pytanie do Cieciwy:
> Jak sie sprawa ma w 2.4.20-8 ? ten aic jest poprawiony ?
 tu tez jest dobry AIC7XXX [6.2.8]

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}