[-4]

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Śro, 26 Mar 2003, 22:31:42 CET

--->[Quoting Michał Margula <alchemyx w uznam.net.pl>:]

> No 2.4.20-4 chodzi (wersja SMP) najstabilniej ze wszystkich 2.4.20. Możesz
> opisać jak generujesz taki pad?

niestety mój serwer jest daleko i nie moglem spojrzec na nic,
poza tym ze cos na tcp się wywalało. nagły zwis i nic nie działa.
w logach ani słowa, ale poziom logowania nie jest zbyt wielki.

aha, i nie tylko ja miałem problemy z tą wersją, -3 chodzi
stabilnie na tej samej maszynie.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info