[-4]

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Czw, 27 Mar 2003, 09:15:13 CET

--->[Quoting Wojciech Sas Cieciwa <cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl>:]

> Sergiusz,
> co to jest "mocno obciążona maszyna"???
>
> 48h pracy na maszynie SMP z loadem caly czas w okolicach 12 sie lapie ?
> zadnych problemow.
>
> Ale nie wykluczam, ze cos moze byc nie tak.
>
> W koncu jestem tylko czlowiekiem

Maszyna, która obsługuje duży serwis www na mysql z php,
duży czyli ponad 100000 wizyt miesięcznie.

A ja jestem pewien, że coś jest nie tak - niestety nie jestem
w stanie podać żadnych szczegółów, gdyż testów na produkcyjnej
maszynie robić nie mogę. Mogę tylko ostrzec innych, co zrobiłem.

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info